
اربعین آمدومن اشک بدامان دارمبرجگرداغ غم شاه شهیدان دارمکاش می شدبشوم همسفرزینب اواربعین سربروی ترتب اوبگذارمکاش میشدبروم درحرمش بنشینمناله ازدل بزنم درغم اوخونبارمکاش میشدبشوم زائربین الحرمینبین عشاق حسینی دل وجان بسپارمبروم اذن زعباس بگیرم اولبعددرخانه ارباب قدم بگزارمآرزوهست همیشه بدل زار(حبیب)تاکنارضریحش باشم وجان بسپارم بخوانید...
ادامه مطلب