اربعین آمدومن اشک بدامان دارم
برجگرداغ غم شاه شهیدان دارم
کاش می شدبشوم همسفرزینب او
اربعین سربروی ترتب اوبگذارم
کاش میشدبروم درحرمش بنشینم
ناله ازدل بزنم درغم اوخونبارم
کاش میشدبشوم زائربین الحرمین
بین عشاق حسینی دل وجان بسپارم
بروم اذن زعباس بگیرم اول
بعددرخانه ارباب قدم بگزارم
آرزوهست همیشه بدل زار(حبیب)
تاکنارضریحش باشم وجان بسپارم
شهرم یزد عشقم هامانه2...ما را در سایت شهرم یزد عشقم هامانه2 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 110