کم کم دلم هوای محرم گرفته است هرلحظه ای بیاد توماتم گرفته است این روزها حال و هوا فرق کده است انگار غم برهمه عالم گرفته است هرجا که بنگری سرهرکوی وبرزنی یک مجلسی که روضه ماتم گرفته است باید که پرچم غم عشقت به برکنم آن پیرهن که رنگ محرم گرفته است درمجلس عزای تو از داغ وماتمت هردیده در عزای تونم نم گرفته است گویا که هست مرحم زخم تنت سرشک چشم (حبیب)بین سرشک دمادم گرفته است ارباب من تو هستی ایا نور هردوعین امید شیعیان پسر فاطمه حسین شهرم یزد عشقم هامانه2...